#DetoxFeedu

#DetoxFeedu

#DetoxFeedu
Fundacja JBB z troską i uwagą poleca kampanię #DetoxFeedu.
Z badań Ipsos Polska dla Unilever Polska wynika, że 60% dziewczynek (10-17 lat) po zobaczeniu wyidealizowanego zdjęcia, chciałoby zmienić coś w swoim wyglądzie.

Co druga nastolatka przyznaje, że nie może sprostać standardom piękna, które widzi w mediach społecznościowych.
Ilość komunikatów reklamowych, na jakie jesteśmy eksponowani każdego dnia, jest ogromna. Ich wpływ na nasze życie coraz częściej staje się tematem badań i przedmiotem opracowań naukowych.

W tym kontekście szczególną uwagę powinniśmy poświęcić dzieciom i młodzieży stanowiącym grupę szczególnie narażoną na negatywne konsekwencje przekazu reklamowego.
Już od najmłodszych lat są jej codziennymi odbiorcami, najpierw nieświadomymi, a z czasem aktywnie wchodzącymi w interakcje ze światem reklamy.

Firma Dove prowadzi kampanię #DetoxFeedu, która ma na celu uświadomienie młodych ludzi, iż social media dają możliwość wykreowania idealnego wizerunku, który w rzeczywistym świecie jest po prostu nieosiągalny...
Warto podejść do sprawy poważnie.
W role ekspertów akcji wcielili się znani psychologowie: Gosia Ohme, Karolina Tuchalska-Siermińska, Szymon Niemiec.
Dbajmy o NASZE DZIECI...

Zdjęcie pochodzi ze strony kampanii firmy DOVE.

Pomagam Chcę zostać wolontariuszem

Poznaj szczegóły

Pomagam Chcę wesprzeć konkretny projekt

Poznaj szczegóły

Pomagam Chcę wesprzeć fundację wpłatą ogólną

Poznaj szczegóły